Stefan Jellheden

05.03.2011 in15:20 in Advertising, commercial, Creative,photoart, New masters -->


Share

Manager for the photographic divison and creative director.

With his 25 years as an artist, Stefan knows what’s needed and how to get it done.

With his great artistic mind and creative touch he is in our mind a truly spectacular artist.

Clients: Plaza International Magazine, Plaza Watch Magazine, Miami Herald, King Magazine, Gourmet Magazine, Café Magazine, NK-Stil, Enchant magazine, Samsung, Telia-Sonera, Eurosport/canaldigital, Nikolajdetoils, Alina Cosma, Horisaki Jewelry, FMV, Diners club, Spendrups, svenska FN, Jaquet Droz watches, Exzess Berlin record company, Ballingslöv, Ringengallerian, Skärholmengallerian, Väsbygallerian, Forum nacka gallerian,Arlanda airport, Motormännen, Cordon Bleu, Folk Operan sthlm, Stjärnurmakarna, Evolutiongaming, Tritoni watches, Tobii, Solid Workes worldwide campaign,Member24,Lidl et cetera

Короче – великий. На его сайте три темы – персональные, коммерческие и что-то еще. Вот фотографии из коммерческой папки. Иногда кажется, что неправильно называть одним словом и всякую гадость и приличные снимки. Впрочем – это понимают многие, но как выйти из ситуации никто не знает, поскольку сейчас моду диктуют американские халдеи, а у них все просто: чем дороже, тем и лучше